09-04
Wegens schoolvoetbal op woensdag 17 april starten de eerste trainingen op deze dag vanaf 18:30 uur
16-04
Grasvelden voor trainen afgelast. Geen trainingen vandaag
16-04
Wedstrijd jo10-6 is afgelast uit bij RWB
Algemene ledenvergadering VOAB op 17-11-2022
18-11-2022
Vereniging
Algemene ledenvergadering VOAB op 17-11-2022

Algemene Ledenvergadering 17 november 2022

Terwijl er buiten vanwege een afkeuring van de grasvelden alleen op het kunstgras getraind mocht worden, vond binnen in het clubhuis de algemene ledenvergadering plaats van VOAB. De eerste ALV die door Arnoud Strijbis werd voorgezeten. Door middel van een uitgebreide presentatie werden de aanwezige leden door hem met veel enthousiasme meegenomen in de vele hoogtepunten maar helaas ook een aantal minder leuke punten die het afgelopen jaar de revue zijn gepasseerd. Daarna nam Janot Embregts als penningmeester de leden tot in detail mee in de financiële positie van VOAB en op advies van de kascommissie werd hem en het bestuur door de aanwezige leden decharge verleend voor de resultaten. Martijn Lamers werd opnieuw benoemd als lid van het bestuur en tot slot werd nog stilgestaan bij het nieuwe beleid met betrekking tot een Veilig VOAB. Een belangrijk onderdeel daarvan is het aanstellen van twee nieuwe vertrouwenscontactpersonen. De vergadering werd daarna afgesloten met een drankje en een hapje en vanaf komend jaar wil het bestuur twee Algemene Ledenvergaderingen per jaar gaan houden om zo de betrokkenheid met de leden te vergroten. Hopelijk dan een wat grotere opkomst!